Nejjednodušší je zaregistrovat se na našem webu a udělat tam objednávku. Umožní Vám to sledovat stav Vaší objednávky a kdykoliv si i zpětně své objednávky prohlížet.  Můžete také udělat objednávku mailem, kde nezapomeňte uvést požadovaný typ dopravy a telefon na Vás, aby Vás přepravní společnost mohla kontaktovat.

E-SHOP – Druhy dopravy zboží a cenové sazby pro ČR

Způsob dopravy Platba převodem (vč. DPH) Dobírka (vč. DPH) Poznámka

Geis – přepravní služba

99 Kč 129 Kč při objednání do 13:00 – do druhého dne – jinak do 2 dnů
Česká pošta – doporučený balík 59 Kč 89 Kč do 3 dnů od odeslání
Česká pošta – balík do ruky 109 Kč 139 Kč  při objednání do 15:00 do druhého dne – jinak do 2 dnů
Zásilkovna 59 Kč 74 Kč Při objednání do 9:00 do druhého dne – jinak do 2 dnů
Osobní odběr 0 Kč 0 Kč

Pokud preferujete určitý druh dopravy, napište to do poznámky nebo se domluvte s expedicí. Přepravní služba (Geis) k nám jezdí většinou po poledni, takže pouze dopolední objednávky mohou být takto doručeny do druhého dne, ale lze poslat Českou poštou – obchodním balíkem zboží  objednané do 15:00. Displeje a zboží od 1000 Kč posíláme zásadně obchodním balíkem či přepravní službou (Geis) kvůli pojištění.

E-SHOP – Druhy dopravy zboží a cenové sazby pro Slovensko

Způsob dopravy Platba převodem Dobírka Poznámka

Zásilkovna

3.6€ +0.6€ cena a hmotnost zásilky neomezená zásilka pojištěná
ČP doporučený balík 4.1€ +1€ cena a hmotnost zásilky neomezená zásilka pojištěná
ČP obyčejná zásilka do 100g 1.9€ nelze obálky do váhy 100 g*

* Obyčejné zásilky do 100g – jde především o konektory, kabely, větráky a podobné.

obchodni-podminky-sk_web

Obecné obchodní podmínky

Prodávající: PRODEJNA SEMAFOR , Komenského 295, 471 54 Cvikov , IČ: 63779293

Kupující: subjekt, který s Prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi Zboží.

    1. Kupující je povinen při převzetí  zboží zkontrolovat balík / zboží. Pokud je zboží kupujícímu předáno v porušeném transportním obalu, je kupující povinen oznámit doručovateli poškození, případně  zboží nemusí  nepřevzít. Kupující je povinen neprodleně zkontrolovat převzaté zboží. Dokud  není vše zkontrolováno, je povinen kupující uschovat přepravní obaly pro případnou reklamaci. Zejména LCD displeje dotyková skla  je potřeba podrobit podrobné kontrole, případně otestovat v co nejkratším termínu. Pokud je zboží mechanicky porušeno / rozbito, je zákazník povinen  sepsat s příslušným pracovníkem přepravní služby reklamační protokol a tento poslat na naši adresu. A to i v případě, že se zdá , že přepravní obal je neporušen.Tímto zůstává zachován nárok kupujícího na poskytnutí řádného plnění prodávajícím.  I když se snažíme balit zboží velice pečlivě, stane se, že kdy někdo na náš balíček hodí 100 kg balík , nemusí to náš balíček vydržet. Reklamovat musí kupující , neposílejte k nám, my už pak reklamaci uplatnit nemůžeme.
    2. V případě, že se v záruční době vyskytnou vady zboží, může kupující uplatnit svou oprávněnou reklamaci. Zboží je třeba poslat nebo dopravit do provozovny prodávajícího. Do každého balíku je k reklamovanému zboží nutno přiložit reklamační list, který si můžete stáhnout zde

Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními Zákona., běžné náhradní díly mají záruku 12 měsíců.

Vyřízení Reklamace

Reklamace se uplatňují v sídle prodávajícího.

  • Obvykle je reklamace vyřízena do 10 dnů, max. doba je 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží. Pokud reklamované zboží nelze v zákonné lhůtě opravit ani vyměnit za jiné, má odběratel právo na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení kupní ceny.
  • Kupující zašle nebo dopraví osobně reklamované zboží na adresu prodávajícího. A vyplní a přiloží následující formulář
  • Prodávající po řádném vyřízení reklamace zašle opravené zboží na adresu kupujícího.
  • Záruka se nevztahuje na poškození, které vznikne vlivem nevhodného zabalení zboží při přepravě k prodávajícímu.
  • Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při:
    • porušení ochranných pečetí a nálepek, pokud je výrobek těmito opatřen
    • používání zboží v nevhodných podmínkách.

Pozor – Dotyková skla otestujte před přilepením – po přilepení už nelze záruku uplatnit !

Změny reklamačního řádu vyhrazeny.
Pokud si přejete zboží reklamovat, kontaktujte nás.

Storno objednávky, vrácení nebo výměna zboží

Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Storno objednávky ze strany kupujícího – v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Odstoupení je vůči prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno písemné prohlášení kupujícího o odstoupení od smlouvy. V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem, prodávající vrátí v zákonné lhůtě kupní cenu zboží. Po dohodě lze vrátit zboží i později, účtujeme storno poplatek ve výši 10% kupní ceny zboží (minimální výše poplatku je 100 Kč vč. DPH).

Pokud se kupující rozhodne vrátit zboží v zákonné lhůtě, je povinnen dodržet tyto podmínky::

  • předmětné zboží musí byt v původním dodaném obalu
  • musí být nepoškozené
  • musí být kompletní, s originálním dokladem o koupi.
  • zboží musí být doručeno na adresu: PRODEJNA SEMAFOR, Komenského 295, 471 54 Cvikov
  • zboží nesmí být zasláno na dobírku – nepřebíráme
  • současně se zbožím je nutno zaslat vyplněný tento formulář .

Běžně neděláme problémy s vrácením nebo výměnou nebo vrácením zboží, pokud přijde zpět v bezchybném stavu.

Pokud zákazník reklamuje zboží po určité době a to nese známky opotřebení ( poškrábaný displej a pod. ) bude mu zboží vyměněno za stejný nebo kompatibilní typ, v stejném technickém stavu.

Obchodní a dodací podmínky

Způsob platby:

  • Na dobírku nebo platba předem ( způsob platby zvolíte v e-shopu )
    Zboží Vám bude zasláno přepravní službou PPL,DPD nebo Českou poštou
  • Osobním odběrem hotově
    Zboží si můžete vyzvednout v naší prodejně Komenského 295.

Dodací lhůty:

Zboží, které je skladem, je Vám doručeno zpravidla do 24 hodin od potvrzení objednávky na jakoukoliv adresu v ČR, případně do 2 pracovních dní na Slovensko.

Ceny za dodání: 

Za poštovné a balné naleznete v sekci doprava. V případě posílání do zahraničí bude cena dopravy stanovena individuálně.

Zodpovědnost za zpětný odběr elektrozařízení, baterií a akumulátorů

Naše firma řádně přebírá zodpovědnost za své výrobky a za financování jejich sběru a ekologické likvidace.